Blogger Backgrounds

About Me

My photo
hye y'all. my name is nurshazrina. if u wanna know about me,just read my whole life story that is specially wrote by me to all of my peers out there. since i was child,i've been interested with make up and wedding dress planning design. it was my ambition. . totally my dream n i dreaming to be come true one day or maybe a soon:D to make up all of this story,i want to tell u about the person that i've interested to be;someone who is really gorgeous for me. she's working as a SAL IMAGE BRIDAL make up at batu pahat JALAN SULTANAH. mostly all of her aisle n her make up is very beautiful compare to the others. last but not least,all of my friend has call me rina or shazrina. so do call me like that n lastly just read my whole story n your comment really appreciated.:)

Monday 31 October 2011

En.Firdaus :)


dalam sebuah pertemuan yg tak diduga...
akhirnya menjadi sebuah PERSAHABATAN ,, 
drpada sebuah persahabatan terwujudnya kasih syg antara dua hati dan menjadi pasanagan kekasih yg diselimuti rasa syg dan mejadi psangan kekasih yg berlaku pada 
23 DECEMBER 2008 / 4.30 PTG ..
lama kelamaan perasaan ingin setia antara satu sama lain mula berputik..
 dan berjanji sesama sendri .. sebulan ke sebulan,tahun ke tahun ... 
rasa syg tu mkin mnambah..sehari ke hari rasa syg n bhagia tue xpernah pudar sama skly .. 
hope hari2 yg berllu nnti DAUSRIN 
tabah menghadapi :)



hehe, ni pakwe kesayagan aku, kteorg biase jerk.
 xmcm psgan lain cute miut ...cik rina nak cterkan cmne
kenal dgn si buah hati cik rina nie :P.. first knal mmg sweet sgt bagi cik rina .. 
kate cik daus dulu,, masa cik rina darjah 5, skolah sk peserai ,, 
cik daus ade gurat aku p aku xlayan ..alohh kesian sgt :P..
pastu selang setahun kami bertemu semula di smk dato onn...
cik daus knal aku dri mber die .. ex aku gaklah name die ???? 
huhuh ED bla bla bla . huhuh... 
SUHAIRI yg kenalkan aku kat cikdaus nie,, 
first tgk muke cikdaus nie mmg la hati nie adoi ..
 lemah jerk..
sejak ari tuh aku mula suka kat dia :)
setiap kali terserempak gan cikdaus aku say "hai" kart dia :P ...
heehe ..sejak tuh aku ade text daus .. 
text tnye pasal hal peribadi aku .. haha masa tuh pagi pkul 4 kortt ...
 text gan dia .. time tuh text mmg mahal lah .. 
msj pnye msj .. kredit habis .. 
serentak cik rina n cik daus habis kredit :D ,,
 smpai 7 pagi aku tggu dia.. p xrep.. upenyer kredit habis,, hahah gempak,,,
 hurm.. masa daus darjah 5 kort aku drjah 4.. aku skolah sk bandar ,,
 daus skolah peserai.. masa wedding umah kak ijaa aku kart benting ...
 kak ija nih amik mak andam mak daus larh...
rupanya daus yg pasang plamin.. n sebagainya .. 
tapi! aku xkenal dia... 
pade malam wedding tuh ade kugiran n kuda kepang,, 
aku stay btol3 kart dpn kuda kepang .. n berhadapan gan 
dak2 lelaki.. tak sngka di antara lelaki tuh ade daus terjegat kat situ .. 
kakaka.. :(
 sedih time tuh xperasan n kenal daus..
 time kteorg dh couple lame cmnie bru terkenang2 n cerita balik..
  perkenalan kiteorg :) p aku hppy sbb smpai skrg . aku msih dgn dia :) dh 2 thun 10 bulan lebih ... kalu bulan 11 so 2 thun 11 bulan lah..
 alamdulilah .. :) aku bahagia... xde masalah gan famli dia..
 fmly cik daus pn aku kenal .. n syg sgt cm fmly aku gak.. 
daus pn bg2 xde mslah klau pasal keluarga nih :D.. 
woahhhh penat type beb .. huhuh ..
 al kisahhh...
ganbar besday syg :)


hehehe ..
 dlm hati aku nie hanya cik daus jerk yg satu...
 xpernah kok slme dgn cik daus nie , nak boy len.. 
hehehe..sgt baik cikdaus dye sllu nshatkan aku mcm2 ... 
 n die amik brat sal aku .. 
terutama pasal pakaian n pelajaranku ,,
 semua tuk kebaikkan aku gak an,,,
 ade die aku semangat jugaklah nak belajar .
.teruskan idup tuk masa hdpn ..:)
tolong diakan aku n daus kekal :( aku mmg xsgup doe ..
nak kehilagan dia :
love u
  MOHAMAD FIRDAUS BIN SULAIMAN .
Bb syg b :)