Blogger Backgrounds

About Me

My photo
hye y'all. my name is nurshazrina. if u wanna know about me,just read my whole life story that is specially wrote by me to all of my peers out there. since i was child,i've been interested with make up and wedding dress planning design. it was my ambition. . totally my dream n i dreaming to be come true one day or maybe a soon:D to make up all of this story,i want to tell u about the person that i've interested to be;someone who is really gorgeous for me. she's working as a SAL IMAGE BRIDAL make up at batu pahat JALAN SULTANAH. mostly all of her aisle n her make up is very beautiful compare to the others. last but not least,all of my friend has call me rina or shazrina. so do call me like that n lastly just read my whole story n your comment really appreciated.:)

Tuesday 22 November 2011

23 / 11 / 2011

HARI-HARI BERLALU
dah lama gak aku xupdate blog ney..
rindu rasanya ..
bukan ape just sibuk ...
sibuk dgn skolah lagi .. huhu k skrg aku byk2 sangat cerita yg aku nak share kat korang sume..
lau sudi bace tu bace jelah kan ..
 hihi lau xmau dah ....
cik rina xkesah sgt :) ...
aku di uji dgn prgai kawan aku sorg nie ...
 alhamdulilah ..Allah adil.. dia tnjukkan sape yg benar sape yg salah ...
aku sebenarnya xkesah sgt lha kan ..betina tuh nak kutuk aku cam2..dia jeles sbenarnya ,,
die xbOleh tgk kbahagiaan org ,,tgOk lah start cuti raya haji smpai lah akhir tahun ..
dia xdtg skolah ... ihihi .. takutlah tuh ...
 dah salah .. cam pelikkan ...
dia kutuk org itu ini padahal dia lagi jauh dri teruk kut haha .
. xkesah lah ,,dia siap tukar no,,
 hah dia ingat aku xthu la no bru dia! haha aku nk tgk sejauh mane dia mampu beli no byk2 kali..
xpe la skrg aku de kawan yg lain ,,
 haha .. penakot..kalau ko benr ko akan dtg skolah :) cikgu call ko patut angkat ,,
 haha  huhu pape jela n hal kedua pulak aku nak story moryy ...









cantik gila baju !!!

nie pOn

 20 hb aritu aku ikut kak.sal gi jaga pgantin dia sbb aritu kak sal ade 3 tmpt,...
 yg buatkan aku segan ,,
aku xkenal sape2 .. tapi aku buat2 lah kenal sume org tuh..
 aku nie jenis pendiam klau dgn org xkenal ..
 tapi arituh aku buat2 kenal n aku jadi becok sikit lha gan kak zila n then len2....
hihihi.. MALU ..
ape2 pon aritu mmg best ..
 aku dpt jmpe mber aku asfa n adek die mase diorg jage katering tmpat aku pergi tuh ..
hihi nseb bek.. kiki ..n lastly ..
pasal 23 nie .. alhamdulilah .. aku bersyukur sgt ...
 sbb aku n daus smpai ke hari ni hbgn kami ...
 x rasa bahagia tu masih berputik2 lagi ..
 ape2 pOn i lOve u sayang .. :)
daus pon tgh exam nie ..SPM ..
huhu tu y menentukan masa dpn b ...
 ape2 pon gudluck .. :)
  my sweetheart ...<3