Blogger Backgrounds

About Me

My photo
hye y'all. my name is nurshazrina. if u wanna know about me,just read my whole life story that is specially wrote by me to all of my peers out there. since i was child,i've been interested with make up and wedding dress planning design. it was my ambition. . totally my dream n i dreaming to be come true one day or maybe a soon:D to make up all of this story,i want to tell u about the person that i've interested to be;someone who is really gorgeous for me. she's working as a SAL IMAGE BRIDAL make up at batu pahat JALAN SULTANAH. mostly all of her aisle n her make up is very beautiful compare to the others. last but not least,all of my friend has call me rina or shazrina. so do call me like that n lastly just read my whole story n your comment really appreciated.:)

Wednesday 2 November 2011

kebosanan melanda


hmm ... 
dh 3 hari aku xlalu nak makan tido pon ,, xtido .. 
balik skolah tido jap jerk.. 
pastu xtido smpai lah time nk gi sekolah .. kenape erk..
 hmm dh mule lah nie pyakit aku dtg hehehe .. mm .. gntuk2 gak penat2 gak . haiyaaa ...
. ape masalah nie ... 
cuti skolah nie .. nak pergi ke KL...
 umah makngah aku ,, n rancang nak ke GENTING or SUNWAY LAGOON ..
 mcm best jerk an .. tpi aku xmau gi genting ..
 takot lah dh 2 kali aku pegi ...
 kali kedua mmg mengerikan aku ..
 hope mkngah xajak gi genting lagi .. pergi sunway jerk..
 haha mampoi ngis aku klau gi genting lagi kikikiki... 
nk pergi bercuti xkene mase pulak aku nih ,, 
yerla homework dibekalkan byk sehh ...
selepas raya haji nak kene antar n siapkan correction sume ... 
ayoo!!!! klau type n print tuh senang lah.. 
lau type pkai laptop mmg laju jerk aku siapkan .. 
haha klau pkai tgn .. hahahah sebulan pon blum tentu siap 
.. heheh.. cuti nie boyfie lak exam SPM .
. huhu aku yg tkot.. hahaha knp knp knp..
 thun dpn gilirn aku pulak.. adoishh xsngke ..
 dulu aku comel jerk kecik2 lagi hahah skrg dh besar pnjag dh wei ..
 huhu ..ingat next year nak drob ekonomi asas .
. nak amek perdagagan ..tapi form4 pnye pd kne blajar sndri ..
 f5 jerk cgu ajar.. hope sgt lhaa ..
 boleh bwk..ekonomi aku bole tpi klau pasal kiraan tuh die pnyer care2 kire kekadan aku lupe.
. tpi bile buat sndri paham ..
 tpi bile time exam tu xbleh buat hahah plek kan ..
 dalah aku nak tido dh nie .
. hahaha nite sume .. :)

nie lah muke bgun tido