Blogger Backgrounds

About Me

My photo
hye y'all. my name is nurshazrina. if u wanna know about me,just read my whole life story that is specially wrote by me to all of my peers out there. since i was child,i've been interested with make up and wedding dress planning design. it was my ambition. . totally my dream n i dreaming to be come true one day or maybe a soon:D to make up all of this story,i want to tell u about the person that i've interested to be;someone who is really gorgeous for me. she's working as a SAL IMAGE BRIDAL make up at batu pahat JALAN SULTANAH. mostly all of her aisle n her make up is very beautiful compare to the others. last but not least,all of my friend has call me rina or shazrina. so do call me like that n lastly just read my whole story n your comment really appreciated.:)

Tuesday 29 November 2011

rahsia-perwatakan-lelaki-melalui-gaya

Seluar Jeans 
Lelaki yg menggemari seluar jeans adalah seorang yg optimis & tenang, gaya tersendiri, amat mengasihi org yg disayangi, sanggup berkorban apa saja tapi sering tersilap mengambil keputusan. 


Seluar Baggy 
Lelaki yg meminati gaya seluar ini agak keperempuanan, mengikuti perkembangan semasa, lembab kerana ragu2 dlm mengambil keputusan, lemah lembut. 

Seluar Warna Terang 
Lelaki yg lebih suka memakai seluar yg berwarna terang dikatakan tegas, luas pandangan dan berfikiran matang bila selesaikan masalah. 


Seluar Gantung / Hanger 
Lelaki yg sering menggayakan fesyen seluar gantung adalah lelaki yg misteri, seleranya sukar diramal serta serba rahsia. 


Seluar Ketat 
Lelaki yg menyukai seluar ketat dikaitkan sebagai suka mencari perhatian, ego tinggi tapi baik.