Blogger Backgrounds

About Me

My photo
hye y'all. my name is nurshazrina. if u wanna know about me,just read my whole life story that is specially wrote by me to all of my peers out there. since i was child,i've been interested with make up and wedding dress planning design. it was my ambition. . totally my dream n i dreaming to be come true one day or maybe a soon:D to make up all of this story,i want to tell u about the person that i've interested to be;someone who is really gorgeous for me. she's working as a SAL IMAGE BRIDAL make up at batu pahat JALAN SULTANAH. mostly all of her aisle n her make up is very beautiful compare to the others. last but not least,all of my friend has call me rina or shazrina. so do call me like that n lastly just read my whole story n your comment really appreciated.:)

Friday 4 November 2011

hm penat betol !

nie correction  EKONOMI , BI , BM , SAINS , GEO , PI   pon ade kene buat 
okey nie BM yg patut aku salin ade 23 karangan !
dan xboleh gune pen biru ag  n kene gune pen itam jerk

xbOleh belah cikgu ckp aku pnye brg complete n cikgu just ckp xde minyak cap kapak ka? sllu aku bwk minyak wagy n letak kat dlm bOx nie .. tgklah bOx aku 2 dlm 1 haha ..yg kecik tmpt simpan bende yg tajam2 cm gunteng n pisau kepe yg lain bOx besa .. hihi ini lah untuk 2011.. nntikan untuk 2012 nnti beli lain :)

sape nak pen biru ? haha aku xbOleh dh gne pen biru , kne gne pen itam jerk sO byk xgne bli mahal2 tapi  hampe la

TEST pax tggl 2 jerk .. nseb DAUS skOla minx tlg b yg belikan lagi.. takut xcukup

154 soalan kene salin n ade bape puluh hukum tajwid lak kene salin n buat ( gila ) keje nie aku xsiap2 ag

BI aku xsentuh langsung pun ...



huhu belum ape2 ag tgn dah legoh seyhhh ... kene buat keje nie sume .. hu!! xnak penat lak.. amai dak2 yg marah sbb kene buat bende nih .. lw untk cuti xper .. nie pmbtulan pon kna buat gk ... dulu xcam nie aw.. aishhhh ... terpakse buat gak!!! uh !