Blogger Backgrounds

About Me

My photo
hye y'all. my name is nurshazrina. if u wanna know about me,just read my whole life story that is specially wrote by me to all of my peers out there. since i was child,i've been interested with make up and wedding dress planning design. it was my ambition. . totally my dream n i dreaming to be come true one day or maybe a soon:D to make up all of this story,i want to tell u about the person that i've interested to be;someone who is really gorgeous for me. she's working as a SAL IMAGE BRIDAL make up at batu pahat JALAN SULTANAH. mostly all of her aisle n her make up is very beautiful compare to the others. last but not least,all of my friend has call me rina or shazrina. so do call me like that n lastly just read my whole story n your comment really appreciated.:)

Sunday 6 November 2011

bila dgn bOy =)


 Sanggup melakukan sesuatu untuk kekasihnya 

Maksud dekat sini..boy korang tu ,dengan hati yang rela ! (bukan terpaksa) sanggup dan bersungguh-sungguh melakukan apa yang anda inginkan. contohlah kan .. time kat skolah kat co'op time rehat,, tmpt gurl amai sgt dak2nyer tgh bli..so cik rina soh daus tlg blikan ,, dgn snyumnya daus pon tlg belikan,n then time bila suh dtg umah die dtg jelah hehehe ...

 Selalu menghiburkan hati kekasihnya 

Yer .Sewaktu korang sedang bersedih , mcm2 boy korang buat tuk korang erk... contonyer cm cik rina tgh marahkan mber2 ,daus yg jadi mgsa so daus pon paham mula la dia nak mengembirakan hati cik rina nie .. 

 Sentiasa menasihati kekasihnya  

Ok .Laki mana yang takk sayang bini oii .hihi...Nak tahu dia tu pencinta yang hebat , dia selalu akan menasihati korang . Ye lah . Mana tak nya . Andaikan dia betul-betul serius untuk jadikan korang tu sebagai teman hidupnya , sudahh tentu dia akan menasihati korang supaya bertingkah laku sopan ciket ,pakaian, suara jgn tenking2,rajin2 lah sikit tuk gi skolah...haha aku sllu kene gan daus tuh :D .. tapi aku hpy ade org tgur ....

 ♥ Kuat merajuk sebab..

Ehee. Lelaki kuat merajukk ?? xkot :) talah sbb daus pon xkuat majok so xthu nak terangkan care2 nak mujuk2 nie hehehe .... ikot diri sndri lah nak pjuk cmne an :) 

 Menganggap kekasihnya orang yang paling dipercayai  

Best kan kalau boy kita tuh , percaya dekat kita ??Tanda lelaki itu percaya dekat kita ,dia akan luahkan isi hati dan masalah hidup dia dekat kita .Tak kiralah , masalah keluarga ke , masalah dengan member dia ke ,Asalkan dia cerita dekat kita. Sebab dia tahu kita lah orang yang paling dipercayai nya dan yakin kita boleh tolong menyelesaikannya :) thanks b sbb slame nie percaye kat kite :P

  Meluangkan banyak masa dengan kekasihnya 

Boy yang meluangkan banyak masa dengan kita , menunjukkan , dia benar-benar sayang pada kita . Dia akan sanggup bersabar menunggu kekasihnya. Macam rina sllu gila jumpa daus .. hahahah :D rumah pon dekat ..xsmpai 5 minit dh bole smpai umah daus ... dulu2 rina sllu lepak2 umah daus .. skrg daus pulak kdg2 lepak umah rina .. xrajin kuar gi date ... tapi rajin lepak kat umah ,, hahahahaha

 main game bersama tersayang 

hehhee best gila kalau boy ajak main game erk .. huh ! kekadang lepak kat umah aku pas study kteorg main game .. hahaha mcm2 game .. barbie lah ,wedding lah,, kereta lah,bus lah ape lah .. hhoho jenis daus suke melayan pagai aku ..hahahaha aku pon mlayan pagai die ... kdg2 mak aku plek gak n bertanye gak .. ape daus tuh melayan ke aku nie .. aku nie pagai cm bby2 gitu .. hahahaa .. mak2... :D 

♥ ciuman & pelukkan boy    

hahah plekkan gan REMAJA zaman sekarang ,kalau COUPLE jerk .. time keluar nak berpelukkan depan awam n cium2 selabe die jerkkan .. hahaha agak2 lah der.. hrmat skit org2 kat luar sana .. dieorg seolah2 bgge diri seyhh .. haha mehh aku kogsi kit .. mase tuh aku ade photoshoot..kart minyak beku,,magrib mase tuh aku nmpk ade sorg minah nie n lelaki berdua kat tepi2 batu.. hahah xthu malu n takot erk,,bila org tgk ..aku tgk pon nak tergelak2 ..cam xde pot lain seyhh tmpat situ gak nak buat mcm2..xhormat langsong aku yg ade kat situ ..boleh bpegang2 di bawah pulak... aku yg malu!~~~ haha .. n then tgk kekawan amai yg senag2 nak citer mase kuar gan boyfie buat gitu gini ... cm bangge lak buat DOSA.... kekeke aku nie pon bukan baik sgt .. tpi aku xde lah nak buat mcm2 kat public .. isyhhh .. malu seyh tgok.. hehehe...


"Sayangilah Orang Yang Menyayangi Diri Kita"