Blogger Backgrounds

About Me

My photo
hye y'all. my name is nurshazrina. if u wanna know about me,just read my whole life story that is specially wrote by me to all of my peers out there. since i was child,i've been interested with make up and wedding dress planning design. it was my ambition. . totally my dream n i dreaming to be come true one day or maybe a soon:D to make up all of this story,i want to tell u about the person that i've interested to be;someone who is really gorgeous for me. she's working as a SAL IMAGE BRIDAL make up at batu pahat JALAN SULTANAH. mostly all of her aisle n her make up is very beautiful compare to the others. last but not least,all of my friend has call me rina or shazrina. so do call me like that n lastly just read my whole story n your comment really appreciated.:)

Wednesday 9 November 2011

NEW BFF



  • AZMIRA ( MIRA )
  • IRDINA ( DINA )
  • SHAZRINA ( RINA )
  • SHAHILA ( AMIE )
  • NUR AQILAH ( QILA )
  • DIYANA ISEHAK ???? ( XKAWAN AG )
KISAH KAMI MENHARUNGI PERSAHABATAN KAMI SEMUA ..

kami semua baru jerk berkawan ..
 dri pade tahun lepas... happy bile dapat kawan baru ..
first aku mmg dh kenal dulu gan azmira sebelum aku kenal  dina ...
sbb dulu pernah aku minx no mira .. sbb die sgt cantek ...
 nak tgk mane satu dia ??
 jom lihat!!



lastly ,,, nur irdina yg cumey :P ... 
hehehe aku kenal die drpde si mira la nie ..
 sbb mira kawan baik dina ..
 hahah sejak tuh n tahun nie kami semua berkawan .. rehat same2 ...
 yg si dina n mira sekelas.... aku n qila n amie sekelas ...
 sesuai ar tuhkan .. rehat same2 ... semua same2 .
 nieh gmba dina plak..
 jap ehh ..




okey nie pulak aqilah :)


amie

 nie aku .. hehehe






KAWAN2KU ,,,IRDINA,MIRA,QILA,AMIE , AKU HARAP SGT KORANG XCAM YANA JELAA TUH :(
 PLEASE JGN BUAT BENDA YG SAMA ...
 AKU SYG KWN2 AKU TERMASUK YANA JELAA TUH ....
 TAPI DIA>??
 BUAT AKU N KITE2 SO XDE MAKNE AKU NAK SYG DIE OR SIMPATI KAT DIA LAGI!